7 שלבים ליצירת תוכנית שיווק מדוייקת לעסק עיצוב הפנים שלך
בשיחות שלנו עם מעצבות פנים, הן מספרות לנו, שבכל הקשור לשיווק שלהן ברשתות החברתיות וביצירת תוכן, יש להן סלט אחד גדול .
הן לא יודעות מה לפרסם, מתי, איפה, ואיך לעשות את זה בצורה עקבית שבאמת תעבוד להן ותביא להן פניות חדשות באופן קבוע.
בדיוק עכשיו סיימתי את תוכנית התוכן החודשית שלנו, ועכשיו אני או אלעד לא צריכים לדאוג, כי התוכן שלנו ימשיך לרוץ ולהתפרסם באופן אוטומטי, גם כשאנחנו בצילומים ולא יכולים להיות ליד מחשב ולשווק.
איך עשיתי את זה?
באמצעות סיסטם של 7 שלבים שקורה בכל חודש באופן קבוע.
רק סיסטם מוביל לעקביות וצמיחה בעסק.
הסיסטם הזה מאפשר שקט נפשי, לדעת שאת תמיד נוכחת ולא נעלמת, גם בתקופות לחוצות יותר שלא מאפשרות לך כל כך לשווק.
אז איך בונים סיסטם?
טוב ששאלת
אלה השלבים שאת צריכה לעשות בכל חודש:
שלב 1:
לכל פרויקט שיש לך כרגע, צרי מפת חשיבה של הנושאים המרכזיים שקיימים בפרויקט. תחלקי כל פרויקט לחללים, ותתחילי לרשום מה יש בכל חלל:
– איזה פריטים יש בו?
– איזה חומרים?
שלב 2:
לכל נושא התחילי להוציא קרניים ולכתוב רעיונות לתכנים ספציפיים לכל נושא. לדוגמא:
– אם כתבת שיש בחלל את פריט X, כתבי איזה פתרון הוא נותן ואיך הוא עוזר ללקוח ומקל לו על החיים.
– איזה בעיות היו בכלל?
– איזה חששות היו?
– איזה מיתוסים נשברו?
– למה נבחרו הפריטים/החומרים?
– איזה טעויות אנשים נוטים לעשות?
– מה הסיפור שעומד מאחורי?
– ועוד ועוד.
ככל שיהיו לך יותר רעיונות זה יהיה יותר טוב. כל רעיון הוא פוסט בפני עצמו.
שלב 3:
לכל נושא של פוסט שכתבת, החליטי על תמונה או וידאו שיתאימו.
הויז'ואל צריך להתאים לנושא התוכן הספציפי, ורצוי שהויז'ואל יהיה ספציפי ומקצועי מהפרויקט שלך /שרואים אותך בו, ולא סתם תמונה ממאגר תמונות, על מנת ליצור חיבור מקסימלי עם הקהל שלך.
שלב 4:
תחפשי איזה ימים מיוחדים יש החודש שיכולים להתאים לעסק עיצוב הפנים שלך ואת יכולה לכתוב עליהם.
בחודש אוגוסט לדוגמא, מתקיים ב12.8 יום הנוער הבינלאומי, וזאת לגמרי הזדמנות לכתוב פוסט על חדר המתבגרים המדהים שעיצבת ואיך הוא מתאים כמו כפפה ליד לנער המתבגר.
שלב 5:
פתחי לוח שנה, והכניסי בתוכו את הימים המיוחדים, ובימים הפנויים שהם לא ימים מיוחדים, הכניסי את הנושאים לתכנים שהכנת (תדאגי שיהיו לפחות 3 תכנים בשבוע).
כל המצטלמות שלנו מקבלות גאנט חודשי מושקע שבו מעצבות הפנים יכולות לתכנן בו את השיווק שלהן בכל חודש, והימים המיוחדים בכל חודש כבר הוכנסו על ידינו והן מותאמים באופן ספציפי למעצבות פנים.
שווה לא?
שלב 6:
כתבי את התוכן של כל הנושאים לפוסטים שהכנסת ליומן באותו חודש.
שלב 7:
תתזמני מראש באופן אוטומטי את הפוסטים ברשתות החברתיות לכל יום לפי לוח השנה.
ניתן לזמן את הפוסטים באמצעות ה-Creator או Business Suites.
כרגע רילס קצת יותר בעייתי לתזמן, אבל ניתן לתזמן באמצעות אתר צד שלישי שנקרא Later.
שלב 8:
בכל חודש חזרי על הפעולות והכיני תוכנית תוכן ספציפית לכל חודש.
כמובן שבאיזשהו שלב תצטרכי ליצור תמונות חדשות
לפרויקטים שלך שעדיין לא צילמת /הצטלמת בהם.
טה דה! תוכנית התוכן שלך מוכנה, ורצה
באופן אוטומטי במשך כל החודש! 😍😍
נכון, יהיו יום או יומיים בתחילת החודש שתצטרכי להשקיע זמן בכתיבה ותזמון של הפוסטים למשך כל החודש, אבל לאחר מכן זהו! התכנים רצים לבד באופן אוטומטי ואת חופשייה לעסוק בדברים אחרים.
פשוט וקל! והכי חשוב, אפקטיבי ויקפיץ את השיווק שלך קדימה.
כל מעצבות הפנים שמצלמות את הפרויקטים שלהן איתנו עוברות איתנו יחד את תהליך יצירת ותכנון התכנים + צילומים שמותאמים להן באופן אישי בהתאם לתכנים שלהן.
בנוסף, כמו שכבר כתבתי, הן מקבלות מאיתנו גאנט מיוחד שבו אנחנו מסדרים בתוכו עבורן את כל התוכן מהפרויקט שצולם (וכן יש בו גם את הימים המיוחדים בכל חודש 🤩).
עכשיו תורך:
יש לך שאלות? חוות דעת על הכתוב? צריכה עזרה ביישום?
דברי איתנו. אנחנו כאן בשבילך.
הכי נוח באינסטגרם או בעמוד הפייסבוק שלנו.
בהצלחה!